czwartek, 2 kwietnia 2015

Chciałem ją wypełnić tak, jak mężczyzna wypełnia kobietę. Ale po stokroć bardziej, chciałem stać się grzechem wypełniającym jej głowę... ~Jerzy Pilch

-To TE drzwi... -wyszeptałam przejęta. I natychmiast zerknęłam na Ciebie, jakby próbując odczytać Twoje myśli.
-O czym myślisz? -spytałeś prawie równocześnie, jakby czytając w moich...
-Zajrzyj przez dziurkę od klucza... -wyszeptałam już trochę pewniej, rozpuszczając włosy...
__________
Coś na kształt migawek filmowych. Przytłumione światło. Para stojąca na środku pokoju. Jego władcze spojrzenie.
BŁYSK!
Słychać wyraźnie jej przyspieszony oddech. Klęka z pomocą Jego dłoni we włosach.
Spojrzenia. Szepty.
BŁYSK!
Dłonie związane z tyłu. Mocno wypięte pośladki. Głośny jęk.
BŁYSK!
__________
Niespodziewanie odrywasz oko od dziurki równocześnie chwytając mnie za rękę. Wstrzymuję oddech zaskoczona i zanim zdążę pomyśleć, gwałtownie naciskasz klamkę prawie wpychając mnie do środka...


6 komentarzy:

  1. Wyob­raźnia rozkłada wszys­tko na drob­ne ele­men­ty zgod­nie z pra­wami wy­wodzący­mi się z głębi duszy, a po­tem zbiera je i układa, bu­dując z nich zu­pełnie no­wy świat. Charles Baudelaire



    OdpowiedzUsuń
  2. Ujarzmić ciało jest sztuką, ale zniewolić umysł to mistrzostwo. Schody do rozkoszy umysłowej są niewysokie, ale strome wymagają dobrej znajomości każdego stopnia. Jeden niewłaściwy krok i spadasz na dół. Następne doświadczenie i znów wchodzenie, ale tym razem bardziej uważne. Tak jest z emocjami, seksem, dopracowanie do precyzji. Dajesz albo namiastkę albo całość w idealnej formie. Pilch nie zadowalał się nigdy półśrodkami. Jak pił to na umór, bawił się na całego i cierpiał okrutnie, ale pisze wspaniale. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odwiedziny.
    Trudno jest mi już bywać w takim świecie, jak Twój.
    Bardzo trudno....

    Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj.
    Jeżeli....to jestem już gdzieś indziej....

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna artystka. :)


    Brylantowa.

    OdpowiedzUsuń