czwartek, 10 września 2015

Zabawa...

Trochę z nudów, trochę dla zabawy a chyba najbardziej z ciekawości postanowiłam zrobić test! Tematyka jak najbardziej zachowana czyli KWESTIONARIUSZ ULEGŁOŚCI ;-) Skusił mnie oczywiście nie po raz pierwszy... ;-)) Miałam już z nim wcześniej jakieś epizody, ale poprzednich wyników oczywiście nie pamiętam, no i te oddają na pewno mój aktualny pogląd i stan rzeczy ;-)
Więc jak to jest ze mną w procentach....?

Uległość / Masochizm zmysłowy: 60%
(Średni)
Polega na czerpaniu przyjemności z wrażeń fizycznych jak ból czy unieruchomienie ciała. Dotyczy osób, doświadczających rozkoszy z racji różnego rodzaju bolesnych lub trudnych fizycznie oddziaływań, doznań.

Uległość / Masochizm emocjonalny: 85%
(Wysoki)
To, najoględniej rzecz ujmując, czerpanie przyjemności z doświadczania odczuć towarzyszących byciu podporządkowanym, zawstydzonym, poniżonym, pozbawionym wyboru i swobody. Przyjemność w tym wypadku podporządkowana jest głównie odczuciom, a nie bezpośrednim zmysłowym oddziaływaniom.

Uległość / Masochizm osobowościowy: 65%
(Średni)
To czerpanie przyjemności z poczucia zniewolenia, bycia posiadanym, a czasem wręcz daleko idącej kontroli, podążania za partnerem, którego postrzega się w kategoriach lidera ale i swoistego nadzorcy, sprawującego władzę nad zachowaniem i położeniem osoby uległej.

Poziom procentowy ryzyka, że uległość wymknie się spod Twojej kontroli i będziesz działać na własną niekorzyść: 25%
(Niski) - uff ;-)

Myślę, że wyniki absolutnie potwierdziły rzeczywistość :-)
 

22 komentarze:

  1. Porcelanowa czytałaś to http://scenabdsm.pl/public/admin/ScenaBDSMmagazyn1.pdf?

    Skąd masz kwestionariusz?

    brylantowaK

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :-) Widzę, że tam też jest kwestinatiusz ;-) To ten sam, który robiłam. Ja akurat znalazłam na fetlife ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się skuszę i chyba też sobie zrobię :)

    brylantowaK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem Twoich wyników :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe testy
    Lubię takie

    Zapraszam Panno Nie-Porcelanowa: http://redmind.pl/index.php/pol-boska-komedia/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Myślę, że wyniki absolutnie potwierdziły rzeczywistość" - jak ja dawno nie widziałem takiej opinii po przeprowadzonym teście, i to na dowolnie wybrany temat. Zwykle jest dokładnie odwrotnie i wedle większości ludzi testy się nie znają i są "nieadekwatne". A pomimo tego uporczywie je robią....

    A może robią je po to, żeby mieć kolejny powód do narzekania? ;) W wolnej chwili też sobie test zrobię. Będę miał na co narzekać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W przypadku tego testu jest trochę inaczej, może dlatego, że większość robiących go osób z góry domyśla się wyników, znając swoją naturę i to co powoduje ten dreszcz... Dla osób o takich właśnie zainteresowaniach jest dedykowany, więc wyniki nie są najczęściej większym zaskoczeniem. Może pozwalają też przemyśleć czy uświadomić sobie (lub zainteresowanym osobom) pare rzeczy... ;-)
    A może dodatkowo jest dobrze napisany?

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba także przeprowadzę na sobie ten test.
    Choć teraz to i tak bez znaczenia.
    Moje życie totalnie się zmieniło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może i tak warto? Chociaż dla sprawdzenia czy te emocje dalej gdzieś tam tkwią, chociażby na dnie :-) Jestem ciekawa Twoich wyników... :-)

      Usuń
  9. Ale gdzie jest ten test.
    Mam dziwne wrażenie, że moje wyniki byłyby podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja znalazłam na fetlife, jest jeszcze na http://scenabdsm.pl/ ale w obu tych miejscach trzeba mieć konto... Ale w pierwszym komentarzu tego wpisu brylantowa zamieściła link do magazynu sceny bdsm w wersji pdf, w którym jest ten test, bez logowania ;-) Miłego rozwiązywania ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porcelanowa ;) wynik taki jak myślałam ;)


      Brylantowa

      Usuń
    2. Ciekawa jestem czy podobny do mojego? :-)

      Usuń
  11. Czy są też testy związane z sadyzmem?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest odpowiednik tego testu dla osób dominujących czyli kwestionariusz dominacji, sadyzmu, określający go w tych samych wymiarach, jako zmysłowy, emocjonalny i osobowościowy. Można go znaleźć na http://scenabdsm.pl/ i fetlife, ale na obu stronach trzeba mieć konto :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszelkie testy są kuszące, żeby dowiedzieć się czegoś o sobie. I co mnie zawsze zadziwia - trudno się oprzeć rozwiązywaniu, nawet jeśli i tak sami siebie znamy najlepiej:) Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana czekam na nowy wpis :)


    ~Brylantowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wkrótce się uda... bo inspiracji do tego było dużo ;-)
      Buziaki :-)

      Usuń
  15. Nie robię żadnych testów, ani nie czytam horoskopów. Kiedyś przeczytałam w horoskopie, bym trzymała się z daleka od nowej znajomości. Akurat jechałam za granice, a obok mnie siedział inteligentny przystojniak, na stacji rozstaliśmy się bez podania numeru, choć bardzo chciał, a ja miała tekst horoskopu w myślach. Precz z taki rzeczami, do teraz żałuje;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten test to raczej zabawa dla potwierdzenia swoich preferencji, ale masz rację, najlepiej podchodzić do tego z przymrużeniem oka ;-)
    Buziak :-)

    OdpowiedzUsuń